فردا زمان انتشار اطلاعیه آزمون استخدام آموزش و پرورش
نوشته شده توسط : آموزش و پرورش

عبدالوحید فیاضی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس،‌ در خصوص جلسه اخیر کمیته آموزش و پرورش مجلس شورای اسلامی با وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در این جلسه اعلام کرد می‌خواهد اطلاعیه آزمون استخدامی را امروز و فردا منتشر کند و استارت استخدام در آموزش و پرورش زده شود.

وی ادامه داد: جلسه امروز پیرامون آمادگی وزارت‌ آموزش و پرورش برای سال تحصیلی جدید از نظر فضای آموزشی، نیروی انسانی و امکانات بود.

فیاضی افزود: وزیر آموزش و پرورش برنامه‌های خود را تشریح کرده و مشکلات را بیان کرد و بحث نیروی انسانی، سیاست‌گذاری‌های انجام شده و دستورالعملی که صادر کرده‌اند و اینکه کمبود نیروی انسانی از طریق به‌کارگیری بخشی از بازنشسته‌ها و بخشی از طریق قرارداد خرید خدمت انجام می‌شود، بیان شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به بحث فضای آموزشی گفت: مشکلات اعتباری در این خصوص وجود دارد؛ البته 90 درصد اعتبارات آموزش و پرورش از طرف سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور تخصیص داده شده است اما خزانه، ریالی پرداخت نکرده است.

وی خاطر نشان کرد: این نگرانی وجود دارد که اول مهر ممکن است آموزش و پرورش مشکلات زیادی داشته باشد و باید این نگرانی را دولت رفع کرده و به دغدغه‌ها خاتمه دهد.

 

دانلود سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش کلیک کنید





:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار از استخدام آموزش و پرورش در سال 94 , ,
:: برچسب‌ها: فردا زمان انتشار اطلاعیه آزمون استخدام آموزش و پرورش ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: